Παρουσίαση Φιλοξενία

E-Hotel Spa & Resort με οδηγό τον Αντώνη Ιωσηφίδη

«Στο παρά πέντε» πρόλαβα φέτος το καλοκαίρι. Μια σειρά από «αναποδιές» δεν επέτρεψαν να προχωρήσουν τα πλάνα που έφτιαχνα όλο το χειμώνα. Φυσικά στις εποχές που μας έχουν επιβάλει να ζούμε λίγο –πολύ όλοι τα ίδια περάσαμε.

Μια εξόρμηση σε ένα ξενοδοχείο που είχε αναβληθεί ελέω πανδημίας, πραγματοποιήθηκε το περασμένο τριήμερο. Ήθελα ένα κατάλυμα που να μπορεί να προσφέρει κάτι περισσότερο από μια απλή διαμονή στους επισκέπτες του. Το ζητούμενο έτσι και αλλιώς πλέον είναι οι ξενοδόχοι να εστιάζουν στη δημιουργία εμπειριών, οι οποίες μάλιστα δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να είναι απρόσωπες.

Σε μια απόσταση μόλις 200μ. μακριά, το γαλάζιο της θάλασσας βρίσκεται απλωμένο μπροστά στα μάτια σου, μόλις 8χλμ.από  αεροδρόμιο της Λάρνακας και το κατάλυμα θα το βρείτε στα Περιβόλια, εκεί όπου βρίσκεται ο γνωστός Φάρος.

Μπαίνοντας στο ξενοδοχείο μια αριστοκρατική διακόσμηση με στοιχεία μιας άλλης εποχής. Ο μοναδικός χαρακτήρας και ο σχεδιασμός του ξενοδοχείου αντιπροσωπεύει απόλυτα την αίσθηση της φιλοξενίας και την ξεχωριστή εμπειρία διαμονής. Στη ρεσεψιόν μας υποδέχεται μια κυρία, η οποία γνωρίζει τα ονόματα μας. Κάτι το οποίο σημειώνεται στα συν πριν ακόμη μας παραδώσουν την κάρτα δωματίου: Aπλή αλλά σημαντική μέθοδος η οποία κάνει τους επισκέπτες να νιώσουν οικεία. Το συγκεκριμένο tip αν και  δύσκολο να εφαρμοστεί σε μεγάλα καταλύματα, είναι απαραίτητο να θυμούνται τα ονόματα των επισκεπτών τους.

Με αυτόν τον τρόπο νοιώσαμε την οικειότητα και μια «φιλική σχέση» από τα πρώτα λεπτά. Ο Αντώνης Ιωσηφίδης, Γενικός Διευθυντής του E-Hotel Spa & Resort μας υποδέχεται και μας εύχεται «καλή διαμονή». Χωρίς ίχνος υπερβολής (όπως συμβαίνει όταν ξενοδόχοι γίνονται «υπηρέτες» των δημοσιογράφων στην προσπάθεια τους να τους εντυπωσιάσουν) μας παρότρυνε να ξεκουραστούμε αφού πρώτα μας ενημέρωσε για τις υπηρεσίες που παρέχονται δύο πισίνες, spa με χαμάμ, για τις ώρες του πρωινού και του βραδινού γεύματος.

Μπαίνοντας στο ασανσέρ για τον δεύτερο όροφο όπου βρισκόταν το δωμάτιο μας, όλοι οι χώροι μύριζαν καθαριότητα. Στα δωμάτια αλλά και σε όλο το χώρο το Wi-Fi είναι δωρεάν, υπάρχει τηλεόραση με οθόνη plasma 32 ιντσών υψηλής ευκρίνειας με δορυφορικά κανάλια, ευρύχωρο δωμάτιο, μοντέρνο και μπαλκόνι με θέα τη θάλασσα.

Αφήνουμε τα πράγματα μας στο δωμάτιο και ξεκινάμε μια βόλτα στο πεζόδρομο. Η ηρεμία, ο ήχος των κυμάτων, το παγκάκι όπου καθίσαμε να πιούμε ένα δροσιστικό ποτό δημιούργησαν αμέσως ένα σκηνικό βγαλμένο από ένα παραμύθι.

Δεν έχω ιδέα πόση ώρα κράτησε η βόλτα. Κατεβήκαμε στην παραλία, ανεβήκαμε ξανά στον πεζόδρομο και κάναμε σταθμό στο Φάρο. Ένοιωσα αμέσως ότι αυτό το τριήμερο θα ήταν διαφορετικό και αν μη τι άλλο δεν θα χρειαζόταν να κυκλοφορώ σε ένα ξενοδοχείο μόνο και μόνο για να «διαφημίσω» στους διαδικτυακούς μου φίλους, ντυμένη υπερπαραγωγή με τακούνια, μαγιό, κραγιόν και το ακριβό άρωμα.

Εκεί είσαι ο εαυτός σου…Μια βουτιά στην πισίνα η οποία δεν είναι αρκετά βαθιά και προσφέρεται για παιδιά, με διπλό κρεβατάκι με άσπρες κουρτίνες να ανεμίζουν από το αεράκι ένοιωθες ότι βρισκόσουν σε ένα νησί…και όχι στη χώρα μας.

Η ώρα περνούσε. Ένα μπανάκι και κατευθείαν στο εστιατόριο Franke του E-Hotel. Εκεί μια έκπληξη ξεδιπλώνεται μπροστά μας. Τα πιάτα των σεφ ήταν τόσο προσεγμένα και κυρίως σερβιρισμένα με μυρωδιές του τόπου μας. Οι πρώτες ύλες επιλεγμένες, ενώ από αυτά δεν λείπει το στοιχείο – υλικό που θα δώσει άμεσα το παραδοσιακό πιάτο. Καθίσαμε στην εξωτερική βεράντα για να απολαύσουμε το γεύμα μας, επιλέγοντας μια μπουκάλα κρασί από την μεγάλη γκάμα που διαθέτει.

Η επόμενη μέρα

Η επόμενη μέρα θα μας βρει γύρω στις 9 στο εστιατόριο για το πρόγευμα. Τα γκαρσόνια πρόθυμα να μας ενημερώσουν για κάθε πιάτο, το οποίο ανάμεσα στα σε αυτά θα δούμε και αρκετά που απευθύνονται σε χορτοφάγους. Φραπεδάκι, στην μεγάλη βεράντα του ξενοδοχείου απέναντι από την πισίνα στους αναπαυτικούς καναπέδες σε προκαλούσαν για βουτιές.

ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ

Λίγο πριν το μεσημέρι θα με υποδεχθεί στο spa, η υπεύθυνη την οποία αφήνω να επιλέξει η ίδια το μασάζ που θα με έκανε να αποβάλω σκέψεις και «μαζεμένα» που είχαν κλειδωθεί στο μυαλό μου. Σε ατμόσφαιρα πολυτέλειας με κορυφαίες υπηρεσίες wellness & spa, είχα απολαύσει  ένα μοναδικό ταξίδι αναζωογόνησης και ευεξίας. Ύπνος μέχρι αργά το απόγευμα και βόλτα πλάι στο κύμα…

Πέρασα υπέροχα και ήρεμα, όπως και ήταν αυτό που αποζητούσα. Είχα την τύχη να συναντήσω παιδιά της εστίασης, το bartender, ανθρώπους φιλικούς πρόθυμους να σε εξυπηρετήσουν. Εξάλλου, ο «καπετάνιος» Αντώνης Ιωσηφίδης ανήκει στο χώρο 30 και χρόνια, ενώ βρίσκεται στο τιμόνι του ξενοδοχείου σχεδόν 4 χρόνια για να καθοδηγεί και να αποπνέει ένα οικογενειακό κλίμα.

Ο πελάτης δεν αναζητεί πλέον απλώς ένα κρεβάτι για να κοιμηθεί και μια στέγη επάνω από το κεφάλι του. Οι ταξιδιώτες θέλουν να απολαύσουν τη διαμονή τους σε ξενοδοχεία ξέρουν από φιλοξενία.

Φωτο Αρχείου

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ

ΦΩΤΟΣ- ER.H

Subscribe to our Newsletter. Let's stay updated!